Ken jij ook super vrijwilligers? Zet ze op de Wall of fame!

Geef een vrijwilliger die een bedankje verdient een compliment! Voeg diegene toe aan de Wall of fame hieronder Vermeld zijn/haar/diens naam en voeg er wat lieve woorden aan toe.

Bedankje aanmaken

Danny

Bedankt voor al je inzet voor de wijk. Overal bij betrokken. Vwo. Wijkmedia, buurtpreventie, Samensterk, en nog veel meer. Topper

Marije

Marije is altijd zo goed bezig! Creatief en behulpzaam. Echt super!

Natasha

Thank you for your dedication and efforts in making international Groningers feel welcome!

Bestuur DVC

Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!

Jolanda

Zij staat voor iedereen direct klaar, is heel behulpzaam. Ze heeft een luisterend oor en is een geweldige ondernemende vrijwilligster.

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC

Anja

Jij bent onze steun en toeverlaat met gewoon lekker een praktische insteek. Wat moet gebeuren, regel je zonder moeite. Dat is echt fantastisch! Dank.

Lotte

Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.

Ineke

Ze weet wel waarom

Wendy, Frans, Leo ea

Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!

Reinalda

alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'

hilde gorter

omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma

Marianne

Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier

Vrijwilliger Glimmen

Zij houden de Groenenberg, de voetbalvereniging in elke vorm overeind. Dank jullie wel voor jullie inzet.

Wim

Bedankt voor je inzet bij widW

Nienke

Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.

Ouders JVM

Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍

Consuela

Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!

Dennis

Als 'stille' vrijwilliger juist zo goed bezig voor mensen in onze wijken die het vervoer zo goed kunnen gebruiken. Dank!

Mathilde

Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.

Tineke

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Het Hogeland!

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Edgar

Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.

Willemijn

Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/

Jan Brouwer

Omdat hij 3x soms 4x in de week op de stadsbus hier in hoogezand rijd

Danny

Bedankt voor al je inzet voor de wijk. Overal bij betrokken. Vwo. Wijkmedia, buurtpreventie, Samensterk, en nog veel meer. Topper

Marije

Marije is altijd zo goed bezig! Creatief en behulpzaam. Echt super!

Natasha

Thank you for your dedication and efforts in making international Groningers feel welcome!

Bestuur DVC

Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!

Jolanda

Zij staat voor iedereen direct klaar, is heel behulpzaam. Ze heeft een luisterend oor en is een geweldige ondernemende vrijwilligster.

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC

Anja

Jij bent onze steun en toeverlaat met gewoon lekker een praktische insteek. Wat moet gebeuren, regel je zonder moeite. Dat is echt fantastisch! Dank.

Lotte

Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.

Ineke

Ze weet wel waarom

Wendy, Frans, Leo ea

Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!

Reinalda

alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'

hilde gorter

omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma

Marianne

Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier

Vrijwilliger Glimmen

Zij houden de Groenenberg, de voetbalvereniging in elke vorm overeind. Dank jullie wel voor jullie inzet.

Wim

Bedankt voor je inzet bij widW

Nienke

Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.

Ouders JVM

Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍

Consuela

Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!

Dennis

Als 'stille' vrijwilliger juist zo goed bezig voor mensen in onze wijken die het vervoer zo goed kunnen gebruiken. Dank!

Mathilde

Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.

Tineke

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Het Hogeland!

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Edgar

Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.

Willemijn

Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/

Jan Brouwer

Omdat hij 3x soms 4x in de week op de stadsbus hier in hoogezand rijd

Jan-Albert

Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet

De Vrijwilliger

Bedankt voor wie je bent! Mensen zoals jij brengen vriendelijkheid, inspiratie en (wils)kracht in je omgeving!

De Opstap

Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl

Judith Kronenberg

Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.

Jannie

Helpt mij altijd in de tuin met haar leuke tips en creativiteit, zelfs in de winter zit ze vol creativiteit!

Annet

Dankjewel Annet, voor je enthousiasme en gezelligheid in de groep.

Ryan

Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!

Caroline

Ze doet heel erg veel, eigenlijk alles, voor de Oekraïense vluchtelingen in het Nesciohotel in Haren.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

verkeersgroepoldambt

Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s

Henk Heino

omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!

Vrijdagmorgengroep

Simon, Ite, Peter, Douwe en Gerard zijn bijna elke vrijdagmorgen in de weer op het Sportpark in Feerwerd voor de Voetbal Vereniging Ezinge. TOPPERS!

Maarten

Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten

Maartje

Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!

Lizzy

Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.

Team Michi Noeki OPW

Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!

Lotte

Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.

Pieter

Iedereen van A naar B willen brengen, fantastisch dat je dat doet. Dankjewel.

Mathilde

Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.

PowerVrouwenTeam OH

Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️

Jolanda

Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp

BOB team

Bedankt Martijn&Gertjan voor de gezelligheid binnen jullie BOB team.Glasje op laat je rijden.

Els

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Oldambt!

Gerard

je bent regelmatig als vrijwilliger aan het vergaderen en helpen voor de gemeenschap.

Jan

Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!

Jan-Albert

Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet

De Vrijwilliger

Bedankt voor wie je bent! Mensen zoals jij brengen vriendelijkheid, inspiratie en (wils)kracht in je omgeving!

De Opstap

Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl

Judith Kronenberg

Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.

Jannie

Helpt mij altijd in de tuin met haar leuke tips en creativiteit, zelfs in de winter zit ze vol creativiteit!

Annet

Dankjewel Annet, voor je enthousiasme en gezelligheid in de groep.

Ryan

Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!

Caroline

Ze doet heel erg veel, eigenlijk alles, voor de Oekraïense vluchtelingen in het Nesciohotel in Haren.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

verkeersgroepoldambt

Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s

Henk Heino

omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!

Vrijdagmorgengroep

Simon, Ite, Peter, Douwe en Gerard zijn bijna elke vrijdagmorgen in de weer op het Sportpark in Feerwerd voor de Voetbal Vereniging Ezinge. TOPPERS!

Maarten

Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten

Maartje

Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!

Lizzy

Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.

Team Michi Noeki OPW

Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!

Lotte

Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.

Pieter

Iedereen van A naar B willen brengen, fantastisch dat je dat doet. Dankjewel.

Mathilde

Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.

PowerVrouwenTeam OH

Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️

Jolanda

Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp

BOB team

Bedankt Martijn&Gertjan voor de gezelligheid binnen jullie BOB team.Glasje op laat je rijden.

Els

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Oldambt!

Gerard

je bent regelmatig als vrijwilliger aan het vergaderen en helpen voor de gemeenschap.

Jan

Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Zakaria

Jij geeft nieuwkomers een welkom gevoel. Dankjewel!

Coba

Coba komt áltijd op 'haar' vaste ochtenden, maar soms ook extra. Ze wil overal en iedereen helpen, heeft een goed contact met leerlingen en teamleden.

Jannie Stel

Omdat ze enorm begaan is met het Groningerlandschap en ze voor iedereen klaar staat. XXX

Willemijn

Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/

Bert

Bedankt dat jij altijd met veel plezier helpt bij de administratie van een ander. Dankjewel!

joost

van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!

Rhys

Bedankt voor al je energie en passie voor de Stadspark parkrun en voor het brengen van parkrun naar Groningen!

Ryan

Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!

Froukje van der lei

Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt

Jeltske

Een grote deelname van kinderen aan de MaRun is te danken aan Jeltske. Superheldenrace bleek een schot in de roos! Ze liep zelf ook als superheld mee.

Hendrik

Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!

Wim

Bedankt voor je inzet bij widW

Heleen

Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!

Mags

Bedankt dat je er altijd bent voor mij en dat je me net dat ene duwtje nog ff geeft als het nodig is 🩷

Judith Kronenberg

Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.

Edgar

Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.

Wendy

Bedankt dat je onze dochter bent en ondanks je zelf soms zwaar hebt . Zorg je altijd voor een ander voor een ieder heb jij een gulle hand

Karlijn

Bedankt voor het maken van alle stories die onze socials zoveel leuker maken!

Willeke

Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!

Marck

Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken

Vrijw. Bie Daip

Voor het mede mogelijk maken van diverse evenementen in Appingedam.

Tim

Bedankt voor je toewijding aan de club en dat je elke zaterdag op het veld staat als scheidsrechter.

Verkeersgroepoldambt

Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Zakaria

Jij geeft nieuwkomers een welkom gevoel. Dankjewel!

Coba

Coba komt áltijd op 'haar' vaste ochtenden, maar soms ook extra. Ze wil overal en iedereen helpen, heeft een goed contact met leerlingen en teamleden.

Jannie Stel

Omdat ze enorm begaan is met het Groningerlandschap en ze voor iedereen klaar staat. XXX

Willemijn

Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/

Bert

Bedankt dat jij altijd met veel plezier helpt bij de administratie van een ander. Dankjewel!

joost

van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!

Rhys

Bedankt voor al je energie en passie voor de Stadspark parkrun en voor het brengen van parkrun naar Groningen!

Ryan

Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!

Froukje van der lei

Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt

Jeltske

Een grote deelname van kinderen aan de MaRun is te danken aan Jeltske. Superheldenrace bleek een schot in de roos! Ze liep zelf ook als superheld mee.

Hendrik

Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!

Wim

Bedankt voor je inzet bij widW

Heleen

Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!

Mags

Bedankt dat je er altijd bent voor mij en dat je me net dat ene duwtje nog ff geeft als het nodig is 🩷

Judith Kronenberg

Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.

Edgar

Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.

Wendy

Bedankt dat je onze dochter bent en ondanks je zelf soms zwaar hebt . Zorg je altijd voor een ander voor een ieder heb jij een gulle hand

Karlijn

Bedankt voor het maken van alle stories die onze socials zoveel leuker maken!

Willeke

Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!

Marck

Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken

Vrijw. Bie Daip

Voor het mede mogelijk maken van diverse evenementen in Appingedam.

Tim

Bedankt voor je toewijding aan de club en dat je elke zaterdag op het veld staat als scheidsrechter.

Verkeersgroepoldambt

Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC