Ken jij ook super vrijwilligers? Zet ze op de Wall of fame!
Geef een vrijwilliger die een bedankje verdient een compliment! Voeg diegene toe aan de Wall of fame hieronder Vermeld zijn/haar/diens naam en voeg er wat lieve woorden aan toe.
Bedankje aanmakenOmdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!
Bedankt voor je jarenlange inzet. Het einde van een tijdperk.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.
Geen woorden, maar daden! Bedankt voor je vele werk om mensen te helpen en oplossingen te zoeken
Zij helpt op alle fronten mee aan Alles is Wonderland
Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.
Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷
Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.
Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.
Omdat ze ieder jaar de evenementen van de Stichting Bie Daip weer vlekkeloos laten verlopen in Appingedam
Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde
Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!
Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!
Je betrokkenheid bij onze judovereniging is echt heel fijn! Ondanks je eigen vereniging, ben je er toch voor ons. Dank je!
Koken om armoede tegen te gaan! Wat een goed idee en wat is het een succes, dankjewel.
Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!
Alles wat je doet wordt gewaardeerd: Je produceert en publiceert ons huismagazine, beheert onze IVN noord Groningen website. Van harte bedankt!
Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍
Je staat altijd klaar voor het hele dorp. Bij ieder feestje achter de bar, bij veel mensen helpende handjes én voor de spelletjesmiddag onbetaalbaar.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!
Bedankt voor je jarenlange inzet. Het einde van een tijdperk.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.
Geen woorden, maar daden! Bedankt voor je vele werk om mensen te helpen en oplossingen te zoeken
Zij helpt op alle fronten mee aan Alles is Wonderland
Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.
Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷
Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.
Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.
Omdat ze ieder jaar de evenementen van de Stichting Bie Daip weer vlekkeloos laten verlopen in Appingedam
Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde
Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!
Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!
Je betrokkenheid bij onze judovereniging is echt heel fijn! Ondanks je eigen vereniging, ben je er toch voor ons. Dank je!
Koken om armoede tegen te gaan! Wat een goed idee en wat is het een succes, dankjewel.
Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!
Alles wat je doet wordt gewaardeerd: Je produceert en publiceert ons huismagazine, beheert onze IVN noord Groningen website. Van harte bedankt!
Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍
Je staat altijd klaar voor het hele dorp. Bij ieder feestje achter de bar, bij veel mensen helpende handjes én voor de spelletjesmiddag onbetaalbaar.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.
Ze weet wel waarom
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Staat altijd voor een ieder klaar.Bij Bob ,verkeer,bij elke melding hart slag.nu.
Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!
Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
Jij doet er toe! Elke week weer mensen voorzien van boodschappen waarvan ze weer een maaltijd oid kunnen van maken !
Bedankt! Alle 140 vrijwilligers bedankt voor jullie geweldige inzet bij Welzijn. Wij én onze cliënten kunnen niet zonder jullie. Super Bedankt!
alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'
De lekkerste koffie op de zaterdagochtend na parkrun. Bedankt!
Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde
Hartelijk woord van dank voor al die vrijwillige zwerfvuilopruimers van het Zwerfvuilteam Oosterpark, die bij weer en wind onze wijk schoonhouden.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.
omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!
Dank voor je humor, je kundige begeleiding en je onuitputtelijke geduld met de kinderen bij MAAK-LabGro!
Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.
Omdat hij onverdroten bleef ijveren voor verlichting van ons Loantje en kunnen we energiezuinige en natuurvriendelijke lantaarns kopen.
Jouw inzet om voor kinderen een fijn thuis te creëren is goud waard!
Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.
Ze weet wel waarom
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Staat altijd voor een ieder klaar.Bij Bob ,verkeer,bij elke melding hart slag.nu.
Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!
Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
Jij doet er toe! Elke week weer mensen voorzien van boodschappen waarvan ze weer een maaltijd oid kunnen van maken !
Bedankt! Alle 140 vrijwilligers bedankt voor jullie geweldige inzet bij Welzijn. Wij én onze cliënten kunnen niet zonder jullie. Super Bedankt!
alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'
De lekkerste koffie op de zaterdagochtend na parkrun. Bedankt!
Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde
Hartelijk woord van dank voor al die vrijwillige zwerfvuilopruimers van het Zwerfvuilteam Oosterpark, die bij weer en wind onze wijk schoonhouden.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.
omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!
Dank voor je humor, je kundige begeleiding en je onuitputtelijke geduld met de kinderen bij MAAK-LabGro!
Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.
Omdat hij onverdroten bleef ijveren voor verlichting van ons Loantje en kunnen we energiezuinige en natuurvriendelijke lantaarns kopen.
Jouw inzet om voor kinderen een fijn thuis te creëren is goud waard!
Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!
Lekker bezig Kees!
Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!
Topper! Ik ben blij met de lamp die jij voor mij aan mijn plafond hebt gemonteerd. Dankjewel Willem.
Riet heeft zich met hart en ziel ingezet met fantasievolle sokpoppen workshops in het COA. Al doende ontstonden er waardevolle gesprekken.
Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet
Geweldig hoe jij je kennis en tijd inzet voor stichting Present. Een onmisbaar deel van ons team. Dank je wel!
Dank aan het bestuur voor alle energie en tijd die jullie geven voor het sportplezier van zo veel kinderen uit Winsum en omstreken.
Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !
Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.
Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken
Bestuurslid van tennisclub Groninger Lawn Tennis Bond, bedankt voor wat jij doet voor de club en de taken die jij op je neemt. Je doet het super.
Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.
Door jou verlaten mensen Doedertoe met een glimlach, dankjewel!
Wat een inzet en een energie hebben jij/jullie in ons mooie Foxhol gestoken. Blijf doen wat jij/jullie doen toppers zijn jullie! het word gewaardeerd.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚
Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!
Die veel vrijwilligers werk heeft gedaan,En nu de draad oppakt langzaam.In een Rollercoster zit.
The volunteers at the Parkrun are so warm, welcoming and encouraging! They make it worth getting out of bed on a Saturday morning, even in the cold.
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Jij bent de kurk die de cliëntenraad boven water houdt. Bedankt voor je tomeloze inzet!
Zij zet zich al jaren in voor o.a. het Groninger landschap. Haar enthousiasme en kennis blijft prachtig om te zien en ervaren. TOP!
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!
Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!
Lekker bezig Kees!
Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!
Topper! Ik ben blij met de lamp die jij voor mij aan mijn plafond hebt gemonteerd. Dankjewel Willem.
Riet heeft zich met hart en ziel ingezet met fantasievolle sokpoppen workshops in het COA. Al doende ontstonden er waardevolle gesprekken.
Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet
Geweldig hoe jij je kennis en tijd inzet voor stichting Present. Een onmisbaar deel van ons team. Dank je wel!
Dank aan het bestuur voor alle energie en tijd die jullie geven voor het sportplezier van zo veel kinderen uit Winsum en omstreken.
Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !
Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.
Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken
Bestuurslid van tennisclub Groninger Lawn Tennis Bond, bedankt voor wat jij doet voor de club en de taken die jij op je neemt. Je doet het super.
Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.
Door jou verlaten mensen Doedertoe met een glimlach, dankjewel!
Wat een inzet en een energie hebben jij/jullie in ons mooie Foxhol gestoken. Blijf doen wat jij/jullie doen toppers zijn jullie! het word gewaardeerd.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚
Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!
Die veel vrijwilligers werk heeft gedaan,En nu de draad oppakt langzaam.In een Rollercoster zit.
The volunteers at the Parkrun are so warm, welcoming and encouraging! They make it worth getting out of bed on a Saturday morning, even in the cold.
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Jij bent de kurk die de cliëntenraad boven water houdt. Bedankt voor je tomeloze inzet!
Zij zet zich al jaren in voor o.a. het Groninger landschap. Haar enthousiasme en kennis blijft prachtig om te zien en ervaren. TOP!
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!