Ken jij ook super vrijwilligers? Zet ze op de Wall of fame!
Geef een vrijwilliger die een bedankje verdient een compliment! Voeg diegene toe aan de Wall of fame hieronder Vermeld zijn/haar/diens naam en voeg er wat lieve woorden aan toe.
Bedankje aanmakenBedankt voor al je inzet voor de wijk. Overal bij betrokken. Vwo. Wijkmedia, buurtpreventie, Samensterk, en nog veel meer. Topper
Marije is altijd zo goed bezig! Creatief en behulpzaam. Echt super!
Thank you for your dedication and efforts in making international Groningers feel welcome!
Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!
Zij staat voor iedereen direct klaar, is heel behulpzaam. Ze heeft een luisterend oor en is een geweldige ondernemende vrijwilligster.
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
Jij bent onze steun en toeverlaat met gewoon lekker een praktische insteek. Wat moet gebeuren, regel je zonder moeite. Dat is echt fantastisch! Dank.
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Ze weet wel waarom
Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!
alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'
omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier
Zij houden de Groenenberg, de voetbalvereniging in elke vorm overeind. Dank jullie wel voor jullie inzet.
Bedankt voor je inzet bij widW
Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.
Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍
Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!
Als 'stille' vrijwilliger juist zo goed bezig voor mensen in onze wijken die het vervoer zo goed kunnen gebruiken. Dank!
Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Het Hogeland!
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Omdat hij 3x soms 4x in de week op de stadsbus hier in hoogezand rijd
Bedankt voor al je inzet voor de wijk. Overal bij betrokken. Vwo. Wijkmedia, buurtpreventie, Samensterk, en nog veel meer. Topper
Marije is altijd zo goed bezig! Creatief en behulpzaam. Echt super!
Thank you for your dedication and efforts in making international Groningers feel welcome!
Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!
Zij staat voor iedereen direct klaar, is heel behulpzaam. Ze heeft een luisterend oor en is een geweldige ondernemende vrijwilligster.
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
Jij bent onze steun en toeverlaat met gewoon lekker een praktische insteek. Wat moet gebeuren, regel je zonder moeite. Dat is echt fantastisch! Dank.
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Ze weet wel waarom
Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!
alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'
omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier
Zij houden de Groenenberg, de voetbalvereniging in elke vorm overeind. Dank jullie wel voor jullie inzet.
Bedankt voor je inzet bij widW
Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.
Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍
Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!
Als 'stille' vrijwilliger juist zo goed bezig voor mensen in onze wijken die het vervoer zo goed kunnen gebruiken. Dank!
Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Het Hogeland!
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Omdat hij 3x soms 4x in de week op de stadsbus hier in hoogezand rijd
Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet
Bedankt voor wie je bent! Mensen zoals jij brengen vriendelijkheid, inspiratie en (wils)kracht in je omgeving!
Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl
Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.
Helpt mij altijd in de tuin met haar leuke tips en creativiteit, zelfs in de winter zit ze vol creativiteit!
Dankjewel Annet, voor je enthousiasme en gezelligheid in de groep.
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Ze doet heel erg veel, eigenlijk alles, voor de Oekraïense vluchtelingen in het Nesciohotel in Haren.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!
Simon, Ite, Peter, Douwe en Gerard zijn bijna elke vrijdagmorgen in de weer op het Sportpark in Feerwerd voor de Voetbal Vereniging Ezinge. TOPPERS!
Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten
Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!
Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.
Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Iedereen van A naar B willen brengen, fantastisch dat je dat doet. Dankjewel.
Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp
Bedankt Martijn&Gertjan voor de gezelligheid binnen jullie BOB team.Glasje op laat je rijden.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Oldambt!
je bent regelmatig als vrijwilliger aan het vergaderen en helpen voor de gemeenschap.
Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!
Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet
Bedankt voor wie je bent! Mensen zoals jij brengen vriendelijkheid, inspiratie en (wils)kracht in je omgeving!
Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl
Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.
Helpt mij altijd in de tuin met haar leuke tips en creativiteit, zelfs in de winter zit ze vol creativiteit!
Dankjewel Annet, voor je enthousiasme en gezelligheid in de groep.
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Ze doet heel erg veel, eigenlijk alles, voor de Oekraïense vluchtelingen in het Nesciohotel in Haren.
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!
Simon, Ite, Peter, Douwe en Gerard zijn bijna elke vrijdagmorgen in de weer op het Sportpark in Feerwerd voor de Voetbal Vereniging Ezinge. TOPPERS!
Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten
Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!
Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.
Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Iedereen van A naar B willen brengen, fantastisch dat je dat doet. Dankjewel.
Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp
Bedankt Martijn&Gertjan voor de gezelligheid binnen jullie BOB team.Glasje op laat je rijden.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Oldambt!
je bent regelmatig als vrijwilliger aan het vergaderen en helpen voor de gemeenschap.
Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Jij geeft nieuwkomers een welkom gevoel. Dankjewel!
Coba komt áltijd op 'haar' vaste ochtenden, maar soms ook extra. Ze wil overal en iedereen helpen, heeft een goed contact met leerlingen en teamleden.
Omdat ze enorm begaan is met het Groningerlandschap en ze voor iedereen klaar staat. XXX
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Bedankt dat jij altijd met veel plezier helpt bij de administratie van een ander. Dankjewel!
van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!
Bedankt voor al je energie en passie voor de Stadspark parkrun en voor het brengen van parkrun naar Groningen!
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt
Een grote deelname van kinderen aan de MaRun is te danken aan Jeltske. Superheldenrace bleek een schot in de roos! Ze liep zelf ook als superheld mee.
Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!
Bedankt voor je inzet bij widW
Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!
Bedankt dat je er altijd bent voor mij en dat je me net dat ene duwtje nog ff geeft als het nodig is 🩷
Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Bedankt dat je onze dochter bent en ondanks je zelf soms zwaar hebt . Zorg je altijd voor een ander voor een ieder heb jij een gulle hand
Bedankt voor het maken van alle stories die onze socials zoveel leuker maken!
Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!
Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken
Voor het mede mogelijk maken van diverse evenementen in Appingedam.
Bedankt voor je toewijding aan de club en dat je elke zaterdag op het veld staat als scheidsrechter.
Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Jij geeft nieuwkomers een welkom gevoel. Dankjewel!
Coba komt áltijd op 'haar' vaste ochtenden, maar soms ook extra. Ze wil overal en iedereen helpen, heeft een goed contact met leerlingen en teamleden.
Omdat ze enorm begaan is met het Groningerlandschap en ze voor iedereen klaar staat. XXX
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Bedankt dat jij altijd met veel plezier helpt bij de administratie van een ander. Dankjewel!
van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!
Bedankt voor al je energie en passie voor de Stadspark parkrun en voor het brengen van parkrun naar Groningen!
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt
Een grote deelname van kinderen aan de MaRun is te danken aan Jeltske. Superheldenrace bleek een schot in de roos! Ze liep zelf ook als superheld mee.
Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!
Bedankt voor je inzet bij widW
Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!
Bedankt dat je er altijd bent voor mij en dat je me net dat ene duwtje nog ff geeft als het nodig is 🩷
Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Bedankt dat je onze dochter bent en ondanks je zelf soms zwaar hebt . Zorg je altijd voor een ander voor een ieder heb jij een gulle hand
Bedankt voor het maken van alle stories die onze socials zoveel leuker maken!
Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!
Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken
Voor het mede mogelijk maken van diverse evenementen in Appingedam.
Bedankt voor je toewijding aan de club en dat je elke zaterdag op het veld staat als scheidsrechter.
Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC