Ken jij ook super vrijwilligers? Zet ze op de Wall of fame!

Geef een vrijwilliger die een bedankje verdient een compliment! Voeg diegene toe aan de Wall of fame hieronder Vermeld zijn/haar/diens naam en voeg er wat lieve woorden aan toe.

Bedankje aanmaken

Vrijwilligers en begeleiders

Heleen

Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!

John

Bedankt voor je jarenlange inzet. Het einde van een tijdperk.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Angelique

Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.

Ditie

Geen woorden, maar daden! Bedankt voor je vele werk om mensen te helpen en oplossingen te zoeken

Remcke

Zij helpt op alle fronten mee aan Alles is Wonderland

Mathilde

Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.

Buurtgezin Veendam

Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚

Willemijn

Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/

Maggy, Nienke & Con

Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷

Nienke

Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.

Loed

Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.

Alle vrijwilligers

Omdat ze ieder jaar de evenementen van de Stichting Bie Daip weer vlekkeloos laten verlopen in Appingedam

Rabbo

Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde

Consuela

Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!

Stadspark Parkrun

Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!

Jan

Je betrokkenheid bij onze judovereniging is echt heel fijn! Ondanks je eigen vereniging, ben je er toch voor ons. Dank je!

Jos

Koken om armoede tegen te gaan! Wat een goed idee en wat is het een succes, dankjewel.

Kees

Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!

Hilde van Heuvelen

Alles wat je doet wordt gewaardeerd: Je produceert en publiceert ons huismagazine, beheert onze IVN noord Groningen website. Van harte bedankt!

Ouders JVM

Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍

Rika

Je staat altijd klaar voor het hele dorp. Bij ieder feestje achter de bar, bij veel mensen helpende handjes én voor de spelletjesmiddag onbetaalbaar.

Aafke

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC

Vrijwilligers en begeleiders

Heleen

Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!

John

Bedankt voor je jarenlange inzet. Het einde van een tijdperk.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Angelique

Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.

Ditie

Geen woorden, maar daden! Bedankt voor je vele werk om mensen te helpen en oplossingen te zoeken

Remcke

Zij helpt op alle fronten mee aan Alles is Wonderland

Mathilde

Ondanks alle tegenslagen privé en werk. Blijft je vrolijk en bezig met plannen van leuke dingen voor de kinderen in de wijk.

Buurtgezin Veendam

Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚

Willemijn

Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/

Maggy, Nienke & Con

Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷

Nienke

Een ware verbinder die zich inzet voor een groenere wereld! Dankjewel.

Loed

Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.

Alle vrijwilligers

Omdat ze ieder jaar de evenementen van de Stichting Bie Daip weer vlekkeloos laten verlopen in Appingedam

Rabbo

Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde

Consuela

Zo goed bezig jij…kijk waar je nu staat!!

Stadspark Parkrun

Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!

Jan

Je betrokkenheid bij onze judovereniging is echt heel fijn! Ondanks je eigen vereniging, ben je er toch voor ons. Dank je!

Jos

Koken om armoede tegen te gaan! Wat een goed idee en wat is het een succes, dankjewel.

Kees

Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!

Hilde van Heuvelen

Alles wat je doet wordt gewaardeerd: Je produceert en publiceert ons huismagazine, beheert onze IVN noord Groningen website. Van harte bedankt!

Ouders JVM

Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍

Rika

Je staat altijd klaar voor het hele dorp. Bij ieder feestje achter de bar, bij veel mensen helpende handjes én voor de spelletjesmiddag onbetaalbaar.

Aafke

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC

André

Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.

Ineke

Ze weet wel waarom

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC

joost

van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!

Lotte

Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.

Edgar

Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.

Christiaan

Staat altijd voor een ieder klaar.Bij Bob ,verkeer,bij elke melding hart slag.nu.

Team Michi Noeki OPW

Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!

Kees

Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!

verkeersgroepoldambt

Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s

Nienke

Jij doet er toe! Elke week weer mensen voorzien van boodschappen waarvan ze weer een maaltijd oid kunnen van maken !

Welzijn Westerwolde

Bedankt! Alle 140 vrijwilligers bedankt voor jullie geweldige inzet bij Welzijn. Wij én onze cliënten kunnen niet zonder jullie. Super Bedankt!

Reinalda

alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'

Jan

De lekkerste koffie op de zaterdagochtend na parkrun. Bedankt!

Rabbo

Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde

Zwerfvuil team

Hartelijk woord van dank voor al die vrijwillige zwerfvuilopruimers van het Zwerfvuilteam Oosterpark, die bij weer en wind onze wijk schoonhouden.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Verkeersgroepoldambt

Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.

Henk Heino

omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!

Silvano

Dank voor je humor, je kundige begeleiding en je onuitputtelijke geduld met de kinderen bij MAAK-LabGro!

Lizzy

Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.

Kees

Omdat hij onverdroten bleef ijveren voor verlichting van ons Loantje en kunnen we energiezuinige en natuurvriendelijke lantaarns kopen.

Henka

Jouw inzet om voor kinderen een fijn thuis te creëren is goud waard!

Bestuur DVC

Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!

Roelf

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!

André

Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.

Ineke

Ze weet wel waarom

Conny (mama)

Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC

joost

van het begin tot het einde, door dik en dun : TOPPER!

Lotte

Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.

Edgar

Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.

Christiaan

Staat altijd voor een ieder klaar.Bij Bob ,verkeer,bij elke melding hart slag.nu.

Team Michi Noeki OPW

Dankzij jullie heeft de Michi Noeki een vliegende start gemaakt. Bedankt voor jullie tomeloze inzet, gezelligheid en gastvrijheid!

Kees

Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!

verkeersgroepoldambt

Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s

Nienke

Jij doet er toe! Elke week weer mensen voorzien van boodschappen waarvan ze weer een maaltijd oid kunnen van maken !

Welzijn Westerwolde

Bedankt! Alle 140 vrijwilligers bedankt voor jullie geweldige inzet bij Welzijn. Wij én onze cliënten kunnen niet zonder jullie. Super Bedankt!

Reinalda

alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'

Jan

De lekkerste koffie op de zaterdagochtend na parkrun. Bedankt!

Rabbo

Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde

Zwerfvuil team

Hartelijk woord van dank voor al die vrijwillige zwerfvuilopruimers van het Zwerfvuilteam Oosterpark, die bij weer en wind onze wijk schoonhouden.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Verkeersgroepoldambt

Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.

Henk Heino

omdat Henk al jaren de tuinen van onze wijkbewoners opknapt met zijn team dit jaar ongeveer 100 tuinen. altijd vol enthousiasme. Super blij met Henk!

Silvano

Dank voor je humor, je kundige begeleiding en je onuitputtelijke geduld met de kinderen bij MAAK-LabGro!

Lizzy

Je doet veel voor de mensen. Altijd actief. Altijd volhouden. Topper.

Kees

Omdat hij onverdroten bleef ijveren voor verlichting van ons Loantje en kunnen we energiezuinige en natuurvriendelijke lantaarns kopen.

Henka

Jouw inzet om voor kinderen een fijn thuis te creëren is goud waard!

Bestuur DVC

Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!

Roelf

Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!

Hendrik

Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!

Kees

Lekker bezig Kees!

Willeke

Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!

Willem

Topper! Ik ben blij met de lamp die jij voor mij aan mijn plafond hebt gemonteerd. Dankjewel Willem.

Riet

Riet heeft zich met hart en ziel ingezet met fantasievolle sokpoppen workshops in het COA. Al doende ontstonden er waardevolle gesprekken.

Jan-Albert

Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet

Andries

Geweldig hoe jij je kennis en tijd inzet voor stichting Present. Een onmisbaar deel van ons team. Dank je wel!

Turning Winsum

Dank aan het bestuur voor alle energie en tijd die jullie geven voor het sportplezier van zo veel kinderen uit Winsum en omstreken.

Harm Jan Pleiter

Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !

Joke

Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.

Marck

Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken

Nanda

Bestuurslid van tennisclub Groninger Lawn Tennis Bond, bedankt voor wat jij doet voor de club en de taken die jij op je neemt. Je doet het super.

André

Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.

Jolanda

Door jou verlaten mensen Doedertoe met een glimlach, dankjewel!

Jacob

Wat een inzet en een energie hebben jij/jullie in ons mooie Foxhol gestoken. Blijf doen wat jij/jullie doen toppers zijn jullie! het word gewaardeerd.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Buurtgezin Veendam

Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚

Stadspark Parkrun

Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!

Karin

Die veel vrijwilligers werk heeft gedaan,En nu de draad oppakt langzaam.In een Rollercoster zit.

Stadspark Parkrun

The volunteers at the Parkrun are so warm, welcoming and encouraging! They make it worth getting out of bed on a Saturday morning, even in the cold.

PowerVrouwenTeam OH

Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️

Douwe

Jij bent de kurk die de cliëntenraad boven water houdt. Bedankt voor je tomeloze inzet!

JANNIE STEL

Zij zet zich al jaren in voor o.a. het Groninger landschap. Haar enthousiasme en kennis blijft prachtig om te zien en ervaren. TOP!

Jori Wolf

Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!

Bestuur DVC

Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!

Hendrik

Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!

Kees

Lekker bezig Kees!

Willeke

Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!

Willem

Topper! Ik ben blij met de lamp die jij voor mij aan mijn plafond hebt gemonteerd. Dankjewel Willem.

Riet

Riet heeft zich met hart en ziel ingezet met fantasievolle sokpoppen workshops in het COA. Al doende ontstonden er waardevolle gesprekken.

Jan-Albert

Bedankt voor al je hulp aan stichting verkeersgroep Oldambt.Zonder jou als verkeersregelaar kunnen wij niet

Andries

Geweldig hoe jij je kennis en tijd inzet voor stichting Present. Een onmisbaar deel van ons team. Dank je wel!

Turning Winsum

Dank aan het bestuur voor alle energie en tijd die jullie geven voor het sportplezier van zo veel kinderen uit Winsum en omstreken.

Harm Jan Pleiter

Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !

Joke

Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.

Marck

Topper wat een vrijwilliger ben je en manusje van alles. De inzet in de dorp Foxhol. Ik hoop dat ik nog velen jaren met je samen kan werken

Nanda

Bestuurslid van tennisclub Groninger Lawn Tennis Bond, bedankt voor wat jij doet voor de club en de taken die jij op je neemt. Je doet het super.

André

Een hart van goud! Door jou is Wildervank een fijne plek om te wonen.

Jolanda

Door jou verlaten mensen Doedertoe met een glimlach, dankjewel!

Jacob

Wat een inzet en een energie hebben jij/jullie in ons mooie Foxhol gestoken. Blijf doen wat jij/jullie doen toppers zijn jullie! het word gewaardeerd.

Desiree

Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!

Buurtgezin Veendam

Dankzij jullie liefdevolle inzet hebben de kinderen een fijne speelplek en de ouders kans om even op adem te komen. Zonder jullie geen Buurtgezinnen💚

Stadspark Parkrun

Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!

Karin

Die veel vrijwilligers werk heeft gedaan,En nu de draad oppakt langzaam.In een Rollercoster zit.

Stadspark Parkrun

The volunteers at the Parkrun are so warm, welcoming and encouraging! They make it worth getting out of bed on a Saturday morning, even in the cold.

PowerVrouwenTeam OH

Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️

Douwe

Jij bent de kurk die de cliëntenraad boven water houdt. Bedankt voor je tomeloze inzet!

JANNIE STEL

Zij zet zich al jaren in voor o.a. het Groninger landschap. Haar enthousiasme en kennis blijft prachtig om te zien en ervaren. TOP!

Jori Wolf

Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!

Bestuur DVC

Jullie besteden zoveel tijd aan onze mooie club. Mede door jullie zijn we al een paar jaar een hele stabiele vereniging. Dank daarvoor!