Ken jij ook super vrijwilligers? Zet ze op de Wall of fame!
Geef een vrijwilliger die een bedankje verdient een compliment! Voeg diegene toe aan de Wall of fame hieronder Vermeld zijn/haar/diens naam en voeg er wat lieve woorden aan toe.
Bedankje aanmakenOndanks al je persoonlijke tegenslagen ben je nog steeds actief bij het Steunpunt Vrijwilligerswerk in Veendam.Dankjewel!
Marlies is al jaren vrijwilliger bij de Hortus Haren én bij de Dilgt. Fantastisch vind ik dat!
Frisse shirts op het voetbalveld, dat is fijn! Dankzij jou, dankjewel!
Hartelijk woord van dank voor al die vrijwillige zwerfvuilopruimers van het Zwerfvuilteam Oosterpark, die bij weer en wind onze wijk schoonhouden.
Jouw humor en fantasie maken de MAAK-Lab-middagen extra leuk!
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!
Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!
Wat fijn dat je ons team komt versterken en altijd koffie voor ons haalt!
Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !
Dank voor je ondersteuning 'achter de schermen'. Jou hulp maakt mijn hulp mogelijk.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Eemsdelta!
Ik vind het fantastisch hoe je elke keer in dag en dauw voor de jongens en meisjes van je team klaar staat! Super bedankt voor alles!
Jij doet er toe! Elke week weer mensen voorzien van boodschappen waarvan ze weer een maaltijd oid kunnen van maken !
Jouw mooie tuinhuisje vol tweedehands verzamelde spulletjes beschikbaar stellen voor mensen die het nodig hebben. Altijd staat de thee klaar! Jennie🩷
Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt
Dankjewel voor de leuke activiteiten bij de scouting afgelopen jaar!
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.
Vol met leuke ideeën voor het organiseren van leuke activiteiten in Beijum en het meedenken met anderen, dankjewel!
Lieve Liesbeth. We zijn je enorm dankbaar voor alles wat je de afgelopen jaren voor ons betekend hebt.
Succes met de Sinterklaas intocht in Winschoten & Pekela
Ze doet heel erg veel, eigenlijk alles, voor de Oekraïense vluchtelingen in het Nesciohotel in Haren.
Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!
Waar zou de KVVV zijn zonder jou! Toppertje. Maar wanneer gaan we weer eens wandelen?
Ondanks al je persoonlijke tegenslagen ben je nog steeds actief bij het Steunpunt Vrijwilligerswerk in Veendam.Dankjewel!
Marlies is al jaren vrijwilliger bij de Hortus Haren én bij de Dilgt. Fantastisch vind ik dat!
Frisse shirts op het voetbalveld, dat is fijn! Dankzij jou, dankjewel!
Hartelijk woord van dank voor al die vrijwillige zwerfvuilopruimers van het Zwerfvuilteam Oosterpark, die bij weer en wind onze wijk schoonhouden.
Jouw humor en fantasie maken de MAAK-Lab-middagen extra leuk!
Omdat ze altijd klaar staat voor een ander ! Ze helpt bij verkeer!En omdat papa en Q hier geen verstand van hebben je bent een top vrouw !!Liefs WQC
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Zonder alle vrijwilligers geen Parkrun!.Ga zo door, stelletje mooie mensen!
Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!
Wat fijn dat je ons team komt versterken en altijd koffie voor ons haalt!
Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !
Dank voor je ondersteuning 'achter de schermen'. Jou hulp maakt mijn hulp mogelijk.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Eemsdelta!
Ik vind het fantastisch hoe je elke keer in dag en dauw voor de jongens en meisjes van je team klaar staat! Super bedankt voor alles!
Jij doet er toe! Elke week weer mensen voorzien van boodschappen waarvan ze weer een maaltijd oid kunnen van maken !
Jouw mooie tuinhuisje vol tweedehands verzamelde spulletjes beschikbaar stellen voor mensen die het nodig hebben. Altijd staat de thee klaar! Jennie🩷
Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt
Dankjewel voor de leuke activiteiten bij de scouting afgelopen jaar!
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.
Vol met leuke ideeën voor het organiseren van leuke activiteiten in Beijum en het meedenken met anderen, dankjewel!
Lieve Liesbeth. We zijn je enorm dankbaar voor alles wat je de afgelopen jaren voor ons betekend hebt.
Succes met de Sinterklaas intocht in Winschoten & Pekela
Ze doet heel erg veel, eigenlijk alles, voor de Oekraïense vluchtelingen in het Nesciohotel in Haren.
Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!
Waar zou de KVVV zijn zonder jou! Toppertje. Maar wanneer gaan we weer eens wandelen?
Voor het mede mogelijk maken van diverse evenementen in Appingedam.
Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!
Bedankt! Alle 140 vrijwilligers bedankt voor jullie geweldige inzet bij Welzijn. Wij én onze cliënten kunnen niet zonder jullie. Super Bedankt!
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Als 'stille' vrijwilliger juist zo goed bezig voor mensen in onze wijken die het vervoer zo goed kunnen gebruiken. Dank!
Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde
Lia, heel erg bedankt dat je je zo dapper en met veel passie en kunde op de sokpoppenworkshops in het COA hebt geworpen!
Bedankt voor je jarenlange inzet. Het einde van een tijdperk.
Omdat hij 3x soms 4x in de week op de stadsbus hier in hoogezand rijd
Alle vrijwillige molenaars van de provincie Groningen
Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!
Die veel vrijwilligers werk heeft gedaan,En nu de draad oppakt langzaam.In een Rollercoster zit.
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.
Elke veertien dagen staan jullie in weer en wind klaar om sportpark De Barlage in Vlagtwedde er weer "schier" bij te laten liggen. Hulde !!
Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷
Leerlingen van de Winkler Prins verdienen een groot compliment voor het vrijwilligerswerk dat ze doen in het kader van de maatschappelijke stage!
Naast de wereld aan leuke en bijzondere materialen en ideeën, breng je ook bakken met gezelligheid naar het MAAK-Lab!
Jij bent de kurk die de cliëntenraad boven water houdt. Bedankt voor je tomeloze inzet!
Dankjewel voor de leuke activiteiten bij de scouting afgelopen jaar!
Zonder jou zou de judovereniging een stuk ongezelliger zijn! Lesgeven met zoveel passie, is fantastisch! En vergaderen met pizza is een stuk lekkerder
Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.
Bedankt voor wie je bent! Mensen zoals jij brengen vriendelijkheid, inspiratie en (wils)kracht in je omgeving!
Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !
Voor het mede mogelijk maken van diverse evenementen in Appingedam.
Wauw 5 dagen in de week op pad met onze deelnemers en ook nog eens de winkel mooi maken. Je bent een kanjer!
Bedankt! Alle 140 vrijwilligers bedankt voor jullie geweldige inzet bij Welzijn. Wij én onze cliënten kunnen niet zonder jullie. Super Bedankt!
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Als 'stille' vrijwilliger juist zo goed bezig voor mensen in onze wijken die het vervoer zo goed kunnen gebruiken. Dank!
Rabbo staat altijd klaar voor zwembad de Horsten houdt e bodem schoon, valt in wanneer er geen toezichthouders zijn, houdt de techniek op orde
Lia, heel erg bedankt dat je je zo dapper en met veel passie en kunde op de sokpoppenworkshops in het COA hebt geworpen!
Bedankt voor je jarenlange inzet. Het einde van een tijdperk.
Omdat hij 3x soms 4x in de week op de stadsbus hier in hoogezand rijd
Alle vrijwillige molenaars van de provincie Groningen
Elke week liters koffie voor zetten en in alle vroegte naar het Stadspark voor parkrun. Wat een held!
Die veel vrijwilligers werk heeft gedaan,En nu de draad oppakt langzaam.In een Rollercoster zit.
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.
Elke veertien dagen staan jullie in weer en wind klaar om sportpark De Barlage in Vlagtwedde er weer "schier" bij te laten liggen. Hulde !!
Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷
Leerlingen van de Winkler Prins verdienen een groot compliment voor het vrijwilligerswerk dat ze doen in het kader van de maatschappelijke stage!
Naast de wereld aan leuke en bijzondere materialen en ideeën, breng je ook bakken met gezelligheid naar het MAAK-Lab!
Jij bent de kurk die de cliëntenraad boven water houdt. Bedankt voor je tomeloze inzet!
Dankjewel voor de leuke activiteiten bij de scouting afgelopen jaar!
Zonder jou zou de judovereniging een stuk ongezelliger zijn! Lesgeven met zoveel passie, is fantastisch! En vergaderen met pizza is een stuk lekkerder
Wij bedanken onze verkeersregelaars voor hun positieve inzet bij elke evenement.Dank jullie allemaal.
Bedankt voor wie je bent! Mensen zoals jij brengen vriendelijkheid, inspiratie en (wils)kracht in je omgeving!
Alle vrijwilligers binnen de vv Westerwolde enorm bedankt voor jullie inzet en het daarmee mogelijk maken dat velen in Vlagtwedde kunnen voetballen !
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.
Jouw humor en fantasie maken de MAAK-Lab-middagen extra leuk!
Jij geeft nieuwkomers een welkom gevoel. Dankjewel!
Geweldig hoe jij al jaren alles voor de (steeds groter en professioneler wordende) zeisbrigade coördineert!
Dankzij jou is er een mooie ploeg vrijwilligers bereid om de knotwilgen in de gemeente Eemsdelta te onderhouden!
Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!
Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt
Helpt mij altijd in de tuin met haar leuke tips en creativiteit, zelfs in de winter zit ze vol creativiteit!
Altijd een helpende hand voor iedereen
Bedankt voor je inzet bij de stichting verkeersgroep Oldambt.
Waar zou de KVVV zijn zonder jou! Toppertje. Maar wanneer gaan we weer eens wandelen?
Marlies is al jaren vrijwilliger bij de Hortus Haren én bij de Dilgt. Fantastisch vind ik dat!
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Wat fijn dat je ons team komt versterken en altijd koffie voor ons haalt!
Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp
je bent regelmatig als vrijwilliger aan het vergaderen en helpen voor de gemeenschap.
Jouw mooie tuinhuisje vol tweedehands verzamelde spulletjes beschikbaar stellen voor mensen die het nodig hebben. Altijd staat de thee klaar! Jennie🩷
Wat heb je de boel altijd goed op orde als penningmeester van DV Garnwerd. En de snelste penningmeester ever wat betreft communicatie en betalingen!
omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma
Omdat hij onverdroten bleef ijveren voor verlichting van ons Loantje en kunnen we energiezuinige en natuurvriendelijke lantaarns kopen.
voor jullie tomeloze bingo inzet !!!
Bedankt voor je jarenlange tomeloze en onzelfzuchtige inzet in de Hoogte en de rest van Groningen voor mensen die het goed kunnen gebruiken.
Altijd bezig als molenaar van debkloostermolen Garrelsweer
Ik ben blij met de inzet en de betrokkenheid die je hebt voor ons dorp. ik hoop dat je nog heel veel jaar en met plezier betrokken kan zijn bij Foxhol
Wij willen alle verkeersregelaars bedanken voor hun inzet bij verschillende evenementen.hecht team met leuke collega’s
Bedankt voor jouw inzet voor de vereniging Be Quick! Jeugdcommissie, toernooicommissie, scheidsrechters regelen, jij doet van alles en bent onmisbaar.
Jouw humor en fantasie maken de MAAK-Lab-middagen extra leuk!
Jij geeft nieuwkomers een welkom gevoel. Dankjewel!
Geweldig hoe jij al jaren alles voor de (steeds groter en professioneler wordende) zeisbrigade coördineert!
Dankzij jou is er een mooie ploeg vrijwilligers bereid om de knotwilgen in de gemeente Eemsdelta te onderhouden!
Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!
Voor haar jaren lange inzet in de wijk vinkhuizen bij onderhande de speeltuin de kiosk en het trefpunt
Helpt mij altijd in de tuin met haar leuke tips en creativiteit, zelfs in de winter zit ze vol creativiteit!
Altijd een helpende hand voor iedereen
Bedankt voor je inzet bij de stichting verkeersgroep Oldambt.
Waar zou de KVVV zijn zonder jou! Toppertje. Maar wanneer gaan we weer eens wandelen?
Marlies is al jaren vrijwilliger bij de Hortus Haren én bij de Dilgt. Fantastisch vind ik dat!
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Wat fijn dat je ons team komt versterken en altijd koffie voor ons haalt!
Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp
je bent regelmatig als vrijwilliger aan het vergaderen en helpen voor de gemeenschap.
Jouw mooie tuinhuisje vol tweedehands verzamelde spulletjes beschikbaar stellen voor mensen die het nodig hebben. Altijd staat de thee klaar! Jennie🩷
Wat heb je de boel altijd goed op orde als penningmeester van DV Garnwerd. En de snelste penningmeester ever wat betreft communicatie en betalingen!
omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma
Omdat hij onverdroten bleef ijveren voor verlichting van ons Loantje en kunnen we energiezuinige en natuurvriendelijke lantaarns kopen.
voor jullie tomeloze bingo inzet !!!
Bedankt voor je jarenlange tomeloze en onzelfzuchtige inzet in de Hoogte en de rest van Groningen voor mensen die het goed kunnen gebruiken.
Altijd bezig als molenaar van debkloostermolen Garrelsweer
Ik ben blij met de inzet en de betrokkenheid die je hebt voor ons dorp. ik hoop dat je nog heel veel jaar en met plezier betrokken kan zijn bij Foxhol