Ken jij ook super vrijwilligers? Zet ze op de Wall of fame!
Geef een vrijwilliger die een bedankje verdient een compliment! Voeg diegene toe aan de Wall of fame hieronder Vermeld zijn/haar/diens naam en voeg er wat lieve woorden aan toe.
Bedankje aanmakenHarry is altijd aanwezig in de kantine van Amicitia om ouders, bezoekers, spelers van koffie thee, ranja en wat te eten te voorzien. Super bedankt!
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Een grote deelname van kinderen aan de MaRun is te danken aan Jeltske. Superheldenrace bleek een schot in de roos! Ze liep zelf ook als superheld mee.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Eemsdelta!
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier
Bedankt voor je inzet bij widW
Wat heb je de boel altijd goed op orde als penningmeester van DV Garnwerd. En de snelste penningmeester ever wat betreft communicatie en betalingen!
Omdat jullie zorgen dat mensen een warme plek hebben, wat te eten krijgen en een warm woord, vooral hen die dit het meest nodig hebben
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Bedankt voor de inspirerende gesprekken en dat je altijd zo behulpzaam bent.
Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl
Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Lieve Liesbeth. We zijn je enorm dankbaar voor alles wat je de afgelopen jaren voor ons betekend hebt.
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Barman Koen, altijd in voor een feessie! Topper
De Winkler Prins is erg blij met de vele organisaties die onze leerlingen een stageplek hebben gegeven. Zonder hen geen maatschappelijke stage! DANK!
Omdat ze ieder jaar de evenementen van de Stichting Bie Daip weer vlekkeloos laten verlopen in Appingedam
Zonder jou zou de judovereniging een stuk ongezelliger zijn! Lesgeven met zoveel passie, is fantastisch! En vergaderen met pizza is een stuk lekkerder
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍
Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!
Bedankt voor je bij WidW 💻!Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar 💥
alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'
Harry is altijd aanwezig in de kantine van Amicitia om ouders, bezoekers, spelers van koffie thee, ranja en wat te eten te voorzien. Super bedankt!
Met een groot hart (of juist een klein hartje ;) aan het werk bij de receptie, het hart van onze organisatie. Bedankt voor alles wat je doet!
Een grote deelname van kinderen aan de MaRun is te danken aan Jeltske. Superheldenrace bleek een schot in de roos! Ze liep zelf ook als superheld mee.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Eemsdelta!
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier
Bedankt voor je inzet bij widW
Wat heb je de boel altijd goed op orde als penningmeester van DV Garnwerd. En de snelste penningmeester ever wat betreft communicatie en betalingen!
Omdat jullie zorgen dat mensen een warme plek hebben, wat te eten krijgen en een warm woord, vooral hen die dit het meest nodig hebben
Voor haar ultieme betrokkenheid en inzet bij de Sociale Brigade: geeft hulp aan mensen die zijn gevlucht uit Oekraïne. https://www.socialebrigade.com/
Bedankt voor de inspirerende gesprekken en dat je altijd zo behulpzaam bent.
Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl
Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in het Westerkwartier!
Lieve Liesbeth. We zijn je enorm dankbaar voor alles wat je de afgelopen jaren voor ons betekend hebt.
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Barman Koen, altijd in voor een feessie! Topper
De Winkler Prins is erg blij met de vele organisaties die onze leerlingen een stageplek hebben gegeven. Zonder hen geen maatschappelijke stage! DANK!
Omdat ze ieder jaar de evenementen van de Stichting Bie Daip weer vlekkeloos laten verlopen in Appingedam
Zonder jou zou de judovereniging een stuk ongezelliger zijn! Lesgeven met zoveel passie, is fantastisch! En vergaderen met pizza is een stuk lekkerder
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Alle ouders bij Judovereniging Marum die helpen waarmee ze maar kunnen! Bedankt! Toppers! 👍👍
Je bent al meer dan 30 jaar een vrijwilliger bij het museum. Petje af!
Bedankt voor je bij WidW 💻!Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar 💥
alle mensen bedankt die het bakken van de oliebolletjes dit jaar weer mogelijk gaan maken. in de oude bus is een dj uitgenodigd voor de 'happy beats'
Het parcours van de MaRun inclusief verkeersregelaars is elk jaar perfect in orde. SImon heeft een groot netwerk die ingezet wordt voor het goede doel
Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Zij houden de Groenenberg, de voetbalvereniging in elke vorm overeind. Dank jullie wel voor jullie inzet.
Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.
Dank voor je ondersteuning 'achter de schermen'. Jou hulp maakt mijn hulp mogelijk.
Dankjewel Annet, voor je enthousiasme en gezelligheid in de groep.
Al zo veel jaren trouw de dorpswebsite actueel en mooi houden. Super!
Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!
Dankjewel voor het feit dat ik altijd op je kan rekenen bij het steunpunt vrijwilligerswerk in Veendam!
Toppertje! Dankjewel voor je inzet voor de club.
Wat een inzet en een energie hebben jij/jullie in ons mooie Foxhol gestoken. Blijf doen wat jij/jullie doen toppers zijn jullie! het word gewaardeerd.
Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!
Bedankt voor het maken van alle stories die onze socials zoveel leuker maken!
Geweldig hoe jij je kennis en tijd inzet voor stichting Present. Een onmisbaar deel van ons team. Dank je wel!
Zonder jou zou de judovereniging een stuk ongezelliger zijn! Lesgeven met zoveel passie, is fantastisch! En vergaderen met pizza is een stuk lekkerder
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.
Altijd bezig als molenaar van debkloostermolen Garrelsweer
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma
Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷
Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Simon, Ite, Peter, Douwe en Gerard zijn bijna elke vrijdagmorgen in de weer op het Sportpark in Feerwerd voor de Voetbal Vereniging Ezinge. TOPPERS!
Lekker bezig Kees!
Het parcours van de MaRun inclusief verkeersregelaars is elk jaar perfect in orde. SImon heeft een groot netwerk die ingezet wordt voor het goede doel
Je tomeloze inzet en je enthousiasme is een inspiratie voor ons allemaal. Dankzij jou kunnen we onze doelen behalen en het verschil maken in ons dorp
Bedankt voor je gezelligheid en de lolletjes die we altijd hebben.
Zij houden de Groenenberg, de voetbalvereniging in elke vorm overeind. Dank jullie wel voor jullie inzet.
Onmisbaar voor het dorpshuis, door jou is het hier een warme plek geworden.
Dank voor je ondersteuning 'achter de schermen'. Jou hulp maakt mijn hulp mogelijk.
Dankjewel Annet, voor je enthousiasme en gezelligheid in de groep.
Al zo veel jaren trouw de dorpswebsite actueel en mooi houden. Super!
Altijd maatschappelijk actief, ga zo door topper!
Dankjewel voor het feit dat ik altijd op je kan rekenen bij het steunpunt vrijwilligerswerk in Veendam!
Toppertje! Dankjewel voor je inzet voor de club.
Wat een inzet en een energie hebben jij/jullie in ons mooie Foxhol gestoken. Blijf doen wat jij/jullie doen toppers zijn jullie! het word gewaardeerd.
Omdat ik me altijd een stukje beter voel nadat ik je heb gezien!
Bedankt voor het maken van alle stories die onze socials zoveel leuker maken!
Geweldig hoe jij je kennis en tijd inzet voor stichting Present. Een onmisbaar deel van ons team. Dank je wel!
Zonder jou zou de judovereniging een stuk ongezelliger zijn! Lesgeven met zoveel passie, is fantastisch! En vergaderen met pizza is een stuk lekkerder
Dank je wel voor je tomeloze inzet voor de VPTZ Westerkwartier.
Altijd bezig als molenaar van debkloostermolen Garrelsweer
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
omdat zij heel behulpzaam is bij de wende , bij de speeltuin en in magma
Jullie zijn de beste en liefste collega’s en vriendinnen die je maar kan wensen 🩷
Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten
Edgar zet zich al jaren in.Voor stichting verkeersondersteuning Hoogezand-Sappemeer.
Simon, Ite, Peter, Douwe en Gerard zijn bijna elke vrijdagmorgen in de weer op het Sportpark in Feerwerd voor de Voetbal Vereniging Ezinge. TOPPERS!
Lekker bezig Kees!
Het bijhouden van ons boekje doe je altijd met veel liefde. Bij deze willen we je bedanken namens heel Foxhol
Bedankt voor je jarenlange tomeloze en onzelfzuchtige inzet in de Hoogte en de rest van Groningen voor mensen die het goed kunnen gebruiken.
Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Mark zet naast zijn drukke baan zich enorm in voor de voedselbank en voor mensen die een extra steuntje nodig hebben.👏👏
Geweldig hoe jij al jaren alles voor de (steeds groter en professioneler wordende) zeisbrigade coördineert!
Harry is altijd aanwezig in de kantine van Amicitia om ouders, bezoekers, spelers van koffie thee, ranja en wat te eten te voorzien. Super bedankt!
Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Bedankt dat jij altijd met veel plezier helpt bij de administratie van een ander. Dankjewel!
Bestuurslid van tennisclub Groninger Lawn Tennis Bond, bedankt voor wat jij doet voor de club en de taken die jij op je neemt. Je doet het super.
Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl
Bedankt Martijn&Gertjan voor de gezelligheid binnen jullie BOB team.Glasje op laat je rijden.
Dank voor je positieve blik en inbreng voor vrijwilligerswerk Eemsdelta.
Zonder jouw inzet en doorzettingsvermogen hadden we nu waarschijnlijk geen dorpsraad meer. Dankjewel!
Moi Brombeer, Wat fijn dat je ons elke dag blij maakt met je positieve aanwezigheid. Wij waarderen het enorm dat je ons nog altijd zo goed helpt!
Jouw humor en fantasie maken de MAAK-Lab-middagen extra leuk!
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Bedankt voor je lekkere gerechten en gezellig samen eten. Vooral de curry is favoriet en maak jij altijd zo goed!
Tonia en Martin uit Veendam zetten zich iedere dag met veel liefde in voor de oudere inwoners. Waar ze gezelligheid en een luisterend oor bieden.
Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!
Bedankt voor je bij WidW 💻!Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar 💥
Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Eemsdelta!
Het bijhouden van ons boekje doe je altijd met veel liefde. Bij deze willen we je bedanken namens heel Foxhol
Bedankt voor je jarenlange tomeloze en onzelfzuchtige inzet in de Hoogte en de rest van Groningen voor mensen die het goed kunnen gebruiken.
Het Gorecht ziet er een stukje mooier uit dankzij jullie inzet!
Thank you for hosting our social activities and making Groningen a more fun place!
Mark zet naast zijn drukke baan zich enorm in voor de voedselbank en voor mensen die een extra steuntje nodig hebben.👏👏
Geweldig hoe jij al jaren alles voor de (steeds groter en professioneler wordende) zeisbrigade coördineert!
Harry is altijd aanwezig in de kantine van Amicitia om ouders, bezoekers, spelers van koffie thee, ranja en wat te eten te voorzien. Super bedankt!
Ik bedank Judith. Judith werkt al 15 jaar als vrijwilliger bij het Ronald Mc Donaldhuis in Groningen.
Anneke,Gerda,Petra,Judith werken al jaren bij dagopvang voor dak-en thuisloze mensen; 2024 was dynamisch jaar; elkaar altijd door dik&dun gesteund. ❤️
Bedankt dat jij altijd met veel plezier helpt bij de administratie van een ander. Dankjewel!
Bestuurslid van tennisclub Groninger Lawn Tennis Bond, bedankt voor wat jij doet voor de club en de taken die jij op je neemt. Je doet het super.
Alle vrijwilligers in het logeerhuis-respijtzorg. Gastvrij voor de mensen die komen logeren. Voor de mantelzorger een adempauze. www.deopstap050.nl
Bedankt Martijn&Gertjan voor de gezelligheid binnen jullie BOB team.Glasje op laat je rijden.
Dank voor je positieve blik en inbreng voor vrijwilligerswerk Eemsdelta.
Zonder jouw inzet en doorzettingsvermogen hadden we nu waarschijnlijk geen dorpsraad meer. Dankjewel!
Moi Brombeer, Wat fijn dat je ons elke dag blij maakt met je positieve aanwezigheid. Wij waarderen het enorm dat je ons nog altijd zo goed helpt!
Jouw humor en fantasie maken de MAAK-Lab-middagen extra leuk!
Je tomeloze energie als voorzitter van DBDH, je inzet in alle werkgroepjes en je betrokkenheid bij iedereen in Den Horn verdient een pluim, dankjewel!
Bedankt voor je lekkere gerechten en gezellig samen eten. Vooral de curry is favoriet en maak jij altijd zo goed!
Tonia en Martin uit Veendam zetten zich iedere dag met veel liefde in voor de oudere inwoners. Waar ze gezelligheid en een luisterend oor bieden.
Creatief, kundig, gezellig en fijn om mee samen te werken: dat is Willeke!
Bedankt voor je bij WidW 💻!Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar 💥
Hij staat altijd klar voor iedereen in de Aquamarijnflat, in Blauwbörgje en alle vrienden om hem heen. We houden van je Maarten
Dank je wel voor al je toewijding aan kunst en cultuur in Eemsdelta!