Steeds meer culturele organisaties zien hun ledenaantallen teruglopen. Het werven van nieuwe leden of deelnemers kan voor velen een opgave zijn. In deze workshop ‘Ledenwerving’ krijg je een verfrissende kijk op het werven van leden. Ook werk je aan een plan voor het bereiken van een nieuwe doelgroep.
Je gaat aan de slag met het bedenken van benodigde acties om nieuwe leden te werven. Denk bijvoorbeeld aan het aanpassen of vernieuwen van je aanbod. Aan het eind sluit je aanbod nog beter aan bij de wensen van je huidige of nieuwe doelgroep. Je krijgt de nodige handvatten om deze doelgroep goed te kunnen bereiken.
Deze workshop is bedoeld voor (bestuurs)leden die zich bezighouden met het werven van nieuwe leden. Tip: neem een ander bestuurslid mee en volg de workshop samen.
Wil je meer weten over deze workshop? Kijk dan op de website van de aanbieder.
Naar de websiteWanneer je vol enthousiasme aan de publiciteit van je vereniging of evenement begint, kan dat enthousiasme snel afnemen. Want hoe pak je dat eigenlijk aan? In de Workshop Marketing gaan we hier mee aan de slag.
De workshop Fondsenwerving geeft je handvatten om je fondsenwerving zo goed mogelijk aan te pakken. Deze workshop is ideaal voor culturele organisaties en verenigingen.